Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

torsdag 15 mars 2018

Extravagance

 
"Extravagance" 125:-/st. + porto
Designade av Eva Agnes Grafik. Motiven är uppfodrade på 2 mm matt kartong.
I ovankanten är det hål och brunt snöre för upphängning.
A4 (c:a 21,5 x 30,3 cm)

Dessa underbara motiv går även att köpa tryckta på mitt egentillverkade papper!
A4 95:-/st.
A5 65:-/st.
Beställ via mail: annas.ideer@telia.com

1 kommentar:

  1. Caesars Palace - Hospitality and Gambling - DrmCD
    View Hospitality and Gambling 논산 출장안마 - 광주 출장샵 DrmCD's Hospitality 경기도 출장마사지 and Gambling directory 광주광역 출장샵 to find the 강릉 출장안마 best available Hospitality and Gambling.

    SvaraRadera